کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ؟ کدام یک بهتر است؟

آنچه می خوانید! ...

کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ روش هایی غیر تهاجمی جهت بهبود زیبایی ابروهای شما هستند که با آگاهی نسبت به نوع انجام، هزینه و نتایج نهایی هرکدام می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و قدمی مهم در راستای زیبایی هرچه بیشتر خود بردارید. کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ تفاوت‌های چشمگیری با یکدیگر دارند که آن ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. در ادامه به بررسی آن‌ها پرداخته شده است

تفاوت کاشت ابرو و میکروبلیدینگ

کاشت ابرو و میکروبلیدینگ تفاوت‌های مهمی با یکدیگر دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها دائمی بودن کاشت ابرو و موقتی بودن میکروبلیدینگ که به مدت 3 سال می‌تواند ماندگاری داشته باشد اما در طی این دوره به ترمیم نیز احتیاج دارد. از تفاوت‌های دیگر کاشت ابرو. میکرو بلیدینگ  می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. ثابت بودن رنگدانه در میکروبلیدینگ باعث می‌شود نتوانید آن‌ها را رنگ کنید؛ اما در روش کاشت ابرو به دلیل استفاده از بانک موی طبیعی می‌توان آن‌ها را رنگ کرد.
  2. کاشت ابرو طبیعی‌تر از میکروبلیدینگ است. در واقع در کاشت ابرو زیبایی صورت شما دوچندان و عادی‌تر است.
  3. کاشت ابرو را می‌توان بر روی تتو یا اسکارهای قدیمی نیز انجام داد.
  4. امکان اصلاح ابرو بعد از کاشت وجود دارد؛ اما در میکروبلیدینگ ابروها فرم و حالت خاص می‌گیرند و نمی‌شود فرم آن‌ها را تغییر داد.
تلفن مشاوره رایگان
کلینیک پوست، مو و زیبایی پرنیان نو
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ماندگاری میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ دوام موقتی دارد و بعد از انجام آن، ابروهای شما به‌مرور تیره‌تر و خطوط کمرنگ می‌شوند. تقریباً به مدت 2 الی 3 سال دوام دارد در برخی موارد نیز فقط 1 سال ماندگاری خواهد داشت.

کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ

ماندگاری کاشت ابرو

کاشت ابرو دارای ماندگاری دائمی است که صرفاً اگر بخواهید تراکم آن را بیشتر کنید نیاز به ترمیم خواهید داشت. همچنین به دلیلی رشد آن در طول زمان لازم است به طور مداوم مرتب و کوتاه شوند.

مقایسه هزینه کاشت ابرو و میکروبلیدینگ

یک از دلایلی که ممکن است انتخاب بین کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ را سخت کند قیمت آن‌ها است. فاکتورهای مختلف بر روی اجرایی کردن این دو روش تاثیر گذار است؛ اما در کل کاشت ابرو به دلیل استفاده طبیعی از مو و جراحی پیچیده‌تری که نسبت به انجام میکروبلیدینگ دارد گران‌تر است که با توجه به میزان تراکم ابرو قیمت کاشت نیز به نوبه خود تغییر می‌کند. بدون شک ممکن است به دلیل هزینه پایین میکروبلیدینگ، انتخاب شما این روش باشد؛ ولی در نظر داشته باشید که کاشت ابرو جلوه طبیعی‌تری نسبت به میکروبلیدینگ دارد و به‌راحتی می‌توانید فرم آن را تغییر دهید.

تلفن مشاوره رایگان
کلینیک پوست، مو و زیبایی پرنیان نو
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مقایسه روش انجام کاشت ابرو و میکروبلیدینگ

  1. روش انجام میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ یک روش جدید و مؤثر برای دورگیری و افزایش زیبایی ابروها است و در دنیای زیبایی و آرایش طرفداران بسیاری دارد. در این روش، با استفاده از یک دستگاه خاص به نام میکروبلیدر، نوارهای ظریف از رنگ مخصوص بر روی پوست ابروها کشیده می‌شود.

این نوارها به شکل موهای طبیعی طراحی شده و باعث ایجاد حاشیه‌های طبیعی و دقیق در اطراف قاب ابرو می‌شوند. این روش به‌طورکلی برای تغییر شکل، پر کردن خال‌ها و نقص‌های ابروها، گزینه مناسب و کم‌هزینه‌ای است. توجه داشته باشید؛ رنگی که برای انجام میکروبلیدینگ استفاده می‌شود باید مطابق رنگ موها باشد تا با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

  1. روش انجام کاشت ابرو

روش انجام کاشت ابرو با میکروبلیدینگ از جهت استفاده از موی طبیعی و واقعی کاملاً متفاوت است و توسط پزشک انجام می‌شود. در کاشت ابرو، بانك موی مناسب را انتخاب کرده و در هر ابرو از به‌کاربردن 300 الی 350 گراف مو استفاده می‌کنند. بعد از جراحی به مرور گراف‌ها رشد کرده اما ممکن است در هفته اول کمی ریزش داشته باشد که کاملاً طبیعی است.

تلفن مشاوره رایگان
کلینیک پوست، مو و زیبایی پرنیان نو
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ

مقایسه نتیجه کاشت ابرو و میکروبلیدینگ

از بارزترین تفاوت نتیجه نهایی کاشت ابرو و میکروبلیدینگ می‌توان به طبیعی بودن کاشت اشاره کرد. در میکروبلیدینگ از رنگ‌ها برای کاشت ابرو روی پوست استفاده می‌شود که دوام مناسبی نیز ندارد اما نتیجه نهایی کاشت به شما ابروی طبیعی با موهای واقعی می‌دهد. از نتایج دیگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تلفن مشاوره رایگان
کلینیک پوست، مو و زیبایی پرنیان نو
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ کدام بهتر است؟

ازآنجایی‌ که کاشت ابرو ماندگاری دایمی دارد بدون شک گزینه مناسب‌تری است. اگر نگران هزینه آن هستید؛ در مقایسه با میکروبلیدینگ به‌صرفه‌تر است؛ زیرا یک بار برای همیشه هزینه کرده و ابروی دائمی به دست می‌آورید؛ اما میکروبلیدینگ ازآنجایی‌که دوام بالایی ندارد و طی 1 الی 3 سال از بین می‌رود هر 3 سال نیاز به‌صرف هزینه و اجرای دوباره آن رو ابروهای خود هستید. از طرفی کاشت ابرو کاملاً طبیعی است که قابلیت تغییر حالت ابرو را به شما می‌دهد.

کدام مرکز برای انجام کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ بهتر است؟

انجام کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ مستلزم دقت و ظرافت کار بالایی است. برای انجام این روش‌های زیبایی مهم است که در انتخاب کلینیک محتاط باشید. یک مرکز مناسب برای انجام کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ باید دارای کادر مجرب با تجربه و تخصص بالا باشد. همچنین محیط کاری آنجا کاملاً بهداشتی باشد تا از بروز هرگونه آلودگی و ایجاد عفونت بعد از کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ جلوگیری کند. با مراجعه به کلینیک زیبایی پرینان نو می‌توانید علاوه بر تخصص و تجربه پزشک این مرکز از مشاوره قبل از انجام کاشت ابرو و یا میکروبلیدینک  و قیمت مناسب برخوردار شوید.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید ...
//
من به سوالات شما در این مورد جواب میدم
👋 سلام خوش آمدید
فرم مشاوره رایگان را پر کنید

پاسخ تخصصی دریافت کنید