لیفت صورت با نخ
کلنیک زیبایی پرنیان نو

لیفت با نخ

لیفت با نخ چگونه انجام می شود؟ مزایای لیفت صورت با نخ چیست؟ معایب لیفت صورت با نخ چیست؟ قیمت لیفت صورت با نخ چه قدر است؟ از آنجایی که این پرسش ها از رایج ترین سوالاتی هستند که میان متقاضیان لیفت با نخ به وجود می آیند، قصد بررسی آنها را داریم؛ به این منظور کمی از وقت خود را به همراهی ما اختصاص دهید.

لیفت صورت یکی از انواع روش‌های زیبایی و جایگزین مناسبی برای جراحی لیفت صورت است که از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه‌تر از روش‌های دیگر است. لیفت صورت با نخ، روند بهبودی سریعی دارد که اگر علاوه بر هزینه، کوتاه بودن زمان فرایند برایتان اهمیت دارد این اقدام زیبایی انتخاب هوشمندانه‌ای برای شما خواهد بود که به طور کامل در این مقاله به بررسی آن پرداخته شده است.

رسیدگی به پوست صورت به منظور حفظ کردن زیبایی و سلامتی آن از رایج ترین اموری است که توسط بانوان و آقایان انجام می شود. در این زمینه روش های مختلفی توسط کلینیک های زیبایی به کار می روند که این روش ها به صورت تهاجمی، کم تهاجمی و غیر تهاجمی هستند.

لیفت صورت با نخ از جمله روش هایی است که در این حوزه استفاده می شود و در گروه روش های کم تهاجمی قرار می گیرد.

parniannoclinic
parniannoclinic

لیفت با نخ برای کدام قسمت های صورت انجام می شود؟

لیفت صورت با نخ روشی است که به منظور از بین بردن چروک های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد و با یک عمل جراحی سرپایی و کوتاه مدت انجام می شود. در این روش پزشک متخصص از نخ های مخصوصی استفاده می کند و به کمک آنها عملیات صاف کردن پوست و از بین بردن چروک ها را انجام می دهد.

در این روش نه تنها میتوان چروک های پوستی را برطرف کرد بلکه میتوان هر گونه شل شدگی و یا افتادگی پوست را نیز برطرف نمود.

لیفت با نخ برای قسمت ها و بخش های مختلف صورت امکان پذیر است و متقاضیان میتوانند این روش را برای بخش های ذکر شده در زیر انجام دهند:

لیفت بینی با نخ:

لیفت بینی با نخ به منظور از بین بردن افتادگی بینی و بالا تر بودن نوک دماغ انجام می شود که به کار بردن آن موجب بهبود وضعیت ظاهری بینی می شود. به عنوان مثال: کسانی که دارای افتادگی نوک بینی هستند از بهترین کاندیدا برای این روش به حساب می آیند.

لیفت ابرو با نخ:

لیفت ابرو با نخ نیز امکان پذیر است و هدف از آن افزایش فاصله میان چشم و ابرو است. علاوه بر آن این روش به منظور برطرف کردن افتادگی پلک نیز به کار برده می شود و تاثیرات زیادی بر روی چهره می گذارد.

لیفت شقیقه با نخ:

به دو بخش قرار گرفته در بالای گوش شقیقه می گویند که لیفت با نخ برای این قسمت نیز انجام می شود. لیفت شقیقه با نخ از رایج ترین انواع گونه های لیفت صورت است که به وفور استفاده می شود. هدف از انچام این کار برطرف کردن چروک های پیشانی و یا کشیده تر شدن  چشم ها است. لیفت شقیقه در ظاهر چشم بسیار موثر است و معمولا کسانی که تمایل دارند تا چشم های کشیده تری داشته باشند، لیفت شقیقه انجام می دهند؛ زیرا با این کار هم چشم های آنها کشیده تر می شود و هم چین و چروک و افتادگی پوست در این بخش از بین می رود.

لیفت گونه با نخ:

بالا رفتن سن و یا کاهش وزن شدید از جمله عواملی است که موجب افتادگی گونه ها و شل شدن انها می شود. این مساله از زیبایی چهره می کاهد و تاثیرات منفی بر روی وضعیت گونه می گذارد؛ از این جهت لیفت گونه با نخ را میتوان انجام داد تا گونه ها سفت و لیفت شوند و ظاهر بهتری پیدا کنند.

parniannoclinic
parniannoclinic

لیفت با نخ چگونه انجام می شود؟

به صورت کلی لیفت با نخ طی مراحل مختلفی انجام می شود و برای آن ابتدا پزشک وضعیت اشخاص را بررسی می کند تا دریابد که کدام بخش های صورت باید لیفت شوند.

سپس بخش های مورد نظر را با علامت هایی بر روی صورت مشخص می نماید تا بر اساس انها بتواند عملیات لیفت صورت با نخ را انجام دهد.

در ادامه از بی حس کننده موضعی برای متقاضی استفاده می شود تا در طی مراحل این شخص آرامش داشته باشد و دردی را احساس نکند. پس از آن باید نخ های مخصوص لیفت صورت از طریق سوراخ های کوچکی که در بخش های مورد نظر ایجاد می شوند به زیر پوست منتقل شوند.

با وارد شدن نخ به زیر پوست صورت، پزشک زاویه آن را تنظیم می کند و نخ را به میزان لازم می کشد تا پوست جا به جا شود و افتادگی های پوست از بین بروند. در نهایت پوست در محل دقیق و مناسب بخیه زده می شود و نخ ها در زیر پوست صورت باقی می مانند.

اما در این خصوص جای هیچ نگرانی و ترسی نیست زیرا این نخ ها جذبی هستند و پس از مدتی به صورت خودکار از بین می روند و به بدن جذب می شوند. در نتیجه نیازی به کشیدن بخیه و یا بیرون آوردن نخ ها نخواهد بود.

parniannoclinic
parniannoclinic

جدیدترین روش های لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یکی از حدیدترین روش‌های جوانسازی پوست است که غیرتهاجمی بوده و نیازی به جراحی و خونریزی ندارد. لیفت صورت با نخ به روش‌های متنوعی صورت می‌گیرد که در زیر به شرح آن‌ها پرداخته شده است.

  1. لیفت صورت با نخ جذبی

در این روش نخ‌ها توسط پزشک روی پوست قرار می‌گیرند که به 4 الی 6 ماه زمان نیاز دارد. بعد از طی این مدتنخ‌ها به آرامی جذب پوست می‌شوند که روشی بسیار ایمن است. در این روش دردی وجود نداشته و 30 الی 45 دقیقه زمان می‌برد تا فرایند صورت گیرد.

  1. لیفت صورت با نخ غیرجذب

در این روش از نخ‌های استفاده می‌شود که از جنس طلا یا فیبر سنتیک هستند و جذب پوست نمی‌شوند. این روش علاوه بر زیبایی خاصیت درمانی نیز دارد و مخصوص افرادی است که به لیفت صورت قوی نیاز دارند. در این روش کلاژن سازی کمتر بوده و تمرکز بر بالا بردن پوست است.

  1. لیفت صورت با نخ ترکیبی

در برخی مواقع به تشخیص پزشک از نخ‌های ترکیبی (جذب شونده و غیرجذبی) استفاده می‌شود. در این مواقع نخ جذبی بعد از مدتی جذب پوست شده و غیر جذبی در زیر پوست باقی می‌ماند اما چون بسیار ظریف و ریز هستند، قابل مشاهده نیستند.  

مزایای لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ مزایای چشمگیری دارد که در زیر به بررسی آن‌ها پرداخته شده است.

  • به واسطه تولید کلاژن از افتادگی پوست جلوگیری به عمل می‌آورد؛
  • از نظر اقتصادی نسبت به روش‌های تهاجمی مانند جراحی لیفت صورت، مقرون به صرفه‌تر است؛
  • بلافاصله بعد از انجام لیفت صورت با نخ، می‌توانید نتیجه را مشاهده کنید؛
  • باعث از بین بردن و کاهش چین و چروک ریز صورت می‌شود؛
  • ماندگاری این روش معمولا طولانی و حدود 1 الی 2 سال است؛
  • بعد از کاهش اثر لیفت صورت با نخ، می‌توانید مجددا این فرایند را تحت نظر پزشک تکرار کنید؛
  • بعد از انجام این روش می‌توان بعد از چند ساعت به حالت ریکاوری بازگشت؛
  • از ویژگی‌های خوب این روش، عدم ایجاد زخم و برش روی صورت است؛
  • لیفت صورت با نخ برای انواع پوست‌ها مناسب بوده و مشکلی برای پوست‌های حساس ایجاد نمی‌کند؛
  • نخ‌های که برای این اقدام غیر تهاجمی به کار می‌روند اغل موارد قابل لمس نیستند؛
  • نخ‌های مورد استفاده در این عمل زیبایی غیر تهاجمی قابل جذب هستند.

معایب لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ مانند هرگونه اقدام زیبایی دیگری ممکن است دارای معایب و عوارضی باشد که بهتر است از آن‌ها باخبر باشید.

  • در برخی موارد ممکن است عفونت ایجاد شود که البته این مورد به عوامل مختلفی مانند پزشک بی تجربه، عدم رعایت دستورات مراقبتی پزشک و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کلینیک زیبایی بستگی دارد، که بسیار نادر است؛
  • گاهی لیفت صورت با نخ با دردهای شدیدی همراه بوده که ممکن است مدت زمان طولانی مانداگار باشند؛
  • در برخی موارد ممکن است حتی با استفاده از داروهای بی‌حسی نیز قبل و بعد از این اقدام زیبایی درد را حس کنید؛
  • ایجاد کبودی و تورم بعد از لیفت صورت با نخ یکی از عوارض شایع آن است که بعد از چند روز برطرف می‌شود؛
  • در برخی موارد که بسیار نادر است ممکن از بعد از این عمل غیرتهاجمی در محل مورد نظر فرورفتگی ایجاد شود که طبیعتا باید بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی برطرف شود. در غیر این صورت لازم است به پزشک خود مراجعه و مورد بررسی قرار گیرید.

هزینه لیفت صورت با نخ

هزینه لیفت صورت با نخ به عوامل مختلفی بستگی دارد و باتوجه به آن قیمت‌های متنوعی را شامل می‌شود. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند.

  1. تعداد نخ‌های که برا لیفت صورت استفاده می‌شود در هزینه‌های تاثیر چشمگیری دارد. به عنوان مثال در لیفت صورن با نخ به روش VIP 18 نخ استفاده می‌شود که هزینه‌ای بیشتر از لیفت با نخ در روش کلاسیک دارد زیرا در این روش از 8 نخ استفاده می‌شود.
  2. تجربه و مهارت پزشک و تجهیزاتی که برای این اقدام زیبایی صورت می‌گیرد از اهمیت بالایی برخوردار است. بدون شک یک پزشک باتجربه و تبحر بالا هزینه‌ای بیشتر از یک پزشک نوپا از مراجعین خود دریافت می‌کند؛ زیرا نتیجه نهایی کار او درصد خطای کمتری داشته و مطمئن‌تر است.
  3. نوع نخی که در لیفت صورت به کار می‌رود بر افزایش و کاهش قیمت تاثیر بسزایی دارد. هرچه نخ استفاده شده باکیفیت باشد بالطبع هزینه‌ها نیز افزایش می‌یابد.
تلفن مشاوره رایگان
کلینیک پوست، مو و زیبایی پرنیان نو
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مراقبت بعد از لیفت نخ صورت

بعد از لیفت نخ با صورت می‌توانید به زندگی روزمره و عادی خود بازگردید و هیچگونه مشکلی برای انجام کارهای خود نخواهید داشت اما به مواردی که در زیر دکر شده است دقت کنید تا نتیجه نهایی لیفت صورت شما مطلوب باشد.

  1. در هفته‌های اول از مالش صورت و خوابدین به پهلو جلوگیری کنید؛
  2. حدود چند خفته الی 1 ماه پس از این عمل زیبایی، از زدن کرم‌های روزانه به صورت خود جلوگیری کنید؛
  3. هنگام خوابیدن سر را به سمت بالا بخوابانید تا به بخیه‌ها فشاری وارد نشود؛
  4. در هفته‌های اول از انجام تمرینات ورزشی سنگین، استخر و سونا اجتناب کنید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید؛

قیمت نخ لیفت صورت در تهران

قیمت نخ لیفت متغییر بوده و به نوع مارک و برند تولیدکننده آن بستگی دارد. اگر نخ لیف خریداری شده دارای کیفیت عالی باشد و همچنین، در برند معروفی تولید شده باشد، هزینه بیشتری نسبت به سایر نخ‌ها خواهد داشت.

تلفن مشاوره رایگان
کلینیک پوست، مو و زیبایی پرنیان نو
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

بهترین کلینیک زیبایی لیفت صورت با نخ در  سعادت آباد تهران

بهترین کلینیک زیبایی لیفت صورت با نخ باید دارای متخصصین باتجربه و بامهارتی باشد که  بتواند بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه دهد. برخی از کلینیک‌های زیبایی با مبلغ کمتری سعی در جذب کاندیدای زیبایی دارد که اغلب آن‌ها از تجهیزات مدرن و پزشک باتجربه برخودار نبوده و معتبر نیستند. پرونده‌های پزشکی موفق یک کلینیک زیبایی نشان دهنده اعتبار آن است. کلینیک زیبایی پرنیان نو دکتر علا ارائه دهنده خدمات زیبایی مانند لیزرموهای زائد، لیفت صورت با نخ، کاشت مو، ابرو و غیره است که می‌توانید با مراجعه به آن از این خدمات بهره‌مند شوید.

فرم مشاوره رایگان را پر کنید
می توانید چند خدمت انتخاب کنید

پاسخ تخصصی دریافت کنید