کاشت دیجیتال ابرو

با کاشت ابرو دیجیتال توسط دکتر علا، زیبایی صورت خود را طبیعی چند برابر کنید.

مشاوره قبل از کاشت ابرو

اولین مرحله مشاوره، بررسی و معاینه وضعیت بیمار و علت ریزش ابروها هست که نتیجه این جلسه به روش کاشت و مدل نهایی ابرو منتهی می شود.

پخش ویدیو

کاشت و مشاهده نتیجه

پزشک، گرافت‌های اهدایی را در ابرو با توجه به زاویه صحیح در ابرو قرار می دهد و عمل کاشت صورت می‌گیرد. نتیجه در 3 الی 4 ماه قابل مشاهده است.

نمونه قبل و بعد کاشت ابرو

نتایج کاشت ابرو

برای کاشت ابرو از روش‌های مختلف Fut ،Fue و Sut استفاده می‌شود.

رضایت مشتریان

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
فرم تماس و مشاوره رایگان
راه‌های ارتباط با ما

آدرس

تهران، سعادت آباد، خ سرو غربی، نرسیده به میدان کتاب، پ 147، ط 4

تعیین زمان ملاقات
ساعات کاری کلینیک از ساعت 8 صبح الی 16 می‌باشد.
کاشت ابرو به روش طبیعی و دیجیتال در بهترین کلینیک تهران

15

سال تجربه

با بیش از 16 پرسنل حرفه‌ای در زمینه زیبایی، مو، پوست و ...

با ما آشنا شوید

کلینیک پوست، مو و زیبایی پرنیان نو

کلینیک پوست، مو و زیبایی پرنیان نو، به مدیریت دکتر شهلا علاء دارای بورد تخصصی ناسیونال در زمینه کاشت مو و لیزر و تعدادی مشاورین ورزیده و آگاه بوده و منحصراً برای کار تخصصی کاشت ابروی طبیعی در قلب شهر تهران (پایتخت کشور ایران) مشغول خدمت رسانی به مراجعین محترم می‌باشند.


تخصص منحصر به فرد دکتر علا بوجود آوردن موها و ابروهایی با نما و ظاهر کاملاً طبیعی برای شما است و در این زمینه تمامی هنر و تکنولوژی روز دنیا را بکار می بندد.

کاشت ابرو طبیعی

کاشت طبیعی ابرو یک روش جایگزین بسیار عالی در مقایسه با فیبروز و میکرو ابرو است. در این روش شما می‌توانید موهای ابروی طبیعی به رنگ موهای اصلی خود داشته باشید که با چهره و ویژگی‌های ظاهری شما سازگار است. در این روش ابروهای شما طبیعی‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد و از مواد خطرناکی که به صورت تزریق می‌شود خبری نیست. کاشت ابرو به روش طبیعی با دقت بالایی انجام می‌شود و حتماً باید توسط پزشکان زیبایی یا متخصصین حوزه زیبایی انجام شود.

در کاشت طبیعی ابرو، پزشک متخصص موی سر را با موهای باقی‌مانده بر روی ابرو پیوند می‌زند. برای پیوند جراح فولیکول‌های قسمت کوچک از فرق سر که معمولاً بین دو گوش قرار دارند را به ابروی فرد منتقل می‌کند. فولیکول‌های موی سر لوله‌ای هستند که تاثیر بسزایی در رشد ابروها دارند. پس از التیام زخم و جای جراحی روی ابرو به دلیل وجود موهای متراکم و پرپشت طبیعی، دیگر نیازی به آرایش یا استفاده کردن از مداد ابرو برای پرپشت نشان دادن ابروها نیست.

مزایای کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو به روش طبیعی همانطور که گفته شد، به دلیل پیوند زدن موی سر به ابرو، این نوع کاشت ابرو سازگاری بیشتری با رنگ موهای شما دارد و باعث می‌شود چهره شما حالت نقاشی شده به خود نگیرد؛ از این رو بسیاری از افرادی که به دنبال تغییر در چهره خود هستند، کاشت طبیعی ابرو را گزین روش‌های موجود می‌کنند. در ادامه به برخی از مزایای دیگر این روش اشاره می‌کنیم.

  • ظاهر طبیعی: ابروهای طبیعی با چهره و ویژگی‌های صورت هماهنگی بیشتری دارند مخصوصا در این روش که ابروها، همرنگ موی سر هستند و به‌دلیل پیوند زده شدن از موهای سر، دوباره شروع به رشد می‌کنند.
  • دوام بالا: ابروهای طبیعی کاشته شده، بر خلاف ابروهای مصنوعی دوام بیشتری دارند و در صورت نگهداری درست از آنها برای مدت بسیار طولانی‌تری بدون ریزش یا کم پشت شدن باقی می‌مانند.
  • حساسیت کمتر: در روش‌هایی مانند فیبروز یا میکرو ممکن است فرد به مواد و جوهرهای مورد استفاده، حساسیت داشته باشد که در صورت بروز حساسیت فرد دچار مشکلات جدی خواهد شد. اما در حالت کاشت به دلیل پیوند زدن فولیکول موی سر خود فرد به ابرو، امکان بروز حساسیت به صفر می‌رسد.
  • قابلیت تنظیم: در کاشت ابرو طبیعی شما می‌توانید شکل و زاویه ابروهای خود را برای پزشک شرح دهید و پزشک با توجه به سلیقه شما دقیق‌ترین طراحی را اعمال کند.
  • راحتی در استفاده: پس از دوره نقاهت کاشت ابروی طبیعی دیگر نیازی به نگهداری و مراقبت خاصی نیست. شما می‌توانید با ابروهای طبیعی کاشته شده خود مانند قبل رفتار کنید.
  • بالا رفتن اعتماد به نفس: قطعاً داشتن ابروهای پرپشت و با زاویه مناسب تاثیر بسیاری در زیبایی دارد. کاشت طبیعی ابرو نیز به دلیل خارج کردن ابروهای شما از حالت بدشکلی و کم پشتی جلوه بسیار زیبایی به چهره شما می‌بخشد.
  • بدون نیاز به ترمیم: یکی از اصلی‌ترین مزایای کاشت طبیعی ابرو که باعث شده افراد بسیاری آن را در مقایسه با روش‌های جایگزین موجود انتخاب کنند، عدم نیاز به ترمیم است. در کاشت ابرو طبیعی دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های نسبتا سنگین برای ترمیم مجدد موهای ابرو نیست و به طور معمول، پیوند بیشتر مراجعه کنندگان در جلسه اول موفقیت آمیز است.

کاشت دیجیتال ابرو

کاشت دیجیتال ابرو یا دیجیتال بلیدینگ، یک روش پیچیده و حرفه‌ای است که توسط متخصصین زیبایی انجام می‌شود. در این روش خاص کاشت ابرو، از تکنولوژی دیجیتال و میکروپیگمنتیشن برای ایجاد ابروهایی شبیه به موهای ابروی طبیعی استفاده می‌شود. دستگاه‌های خاص این روش با ایجاد خطوطی شبیه به ابرو در رنگ و شکل‌های متناسب با ویژگی‌های صورت شما، موهای کم پشت را به شکل دقیق‌تر و طبیعی‌تری طراحی می‌کنند.

کاشت دیجیتالی ابرو در مقایسه با روش‌های دیگر موجود، تغییر بیشتری در چهره ایجاد می‌کند و طبیعی‌تر به نظر می‌رسد و همچنین دیگر نیازی به ترمیم‌های زودهنگام نیست و تغییری در رنگ و شکل ابروها دیده نمی‌شود. تنظیم شکل و رنگ ابروها بر اساس سلیقه شخص، توسط پزشک زیبایی انجام می‌شود. برای انجام این روش ابتدا باید با یک متخصص زیبایی مشورت کنید. انتظارات خود را بازگو کنید و پزشک با استفاده از دستگاه خاص طرحی دقیق و شبیه به موهای طبیعی ابرو روی صورت شما انجام می‌دهد و سپس کار کاشت دیجیتالی ابرو انجام می‌شود تا بیشترین شباهت را به انتظار شما داشته باشه.

هزینه کاشت ابرو

به طور کلی هزینه کاشت ابرو به صورت طبیعی، قیمتی در حدود ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. البته این قیمت با توجه به موارد متفاوت در حین انجام کاشت، می‌تواند تغییر کند. تمام عوامل از جمله دستگاه‌های بکار گرفته شده، مواد استفاده شده در تعیین هزینه نهایی نقش پررنگی دارند.

برای اطلاع دقیق‌تر از هزینه این نوع کاشت می‌توانید با مشاورین کلینیک دکتر شهلا اعلا در تماس باشید تا ضمن مطلع کردن شما از هزینه‌ها، راهنمایی کامل و دقیقی در رابطه با عمل کاشت ابرو طبیعی در اختیار شما قرار دهند.

قیمت کاشت ابرو در تهران

همانطور که انتظار می‌رود عوامل مختلفی در هزینه کاشت ابرو تاثیر می‌گذارد. اما به طور حدودی می‌توان گفت هزینه کاشت ابرو در تهران حدود ۸ تا ۱۰ میلیون تومان تخمین زده شده است و این قیمت در کلینیک‌های متفاوت متغیر است. در تهران به دلیل وجود کلینیک‌های متعدد، قیمت کاشت ابرو طبیعی در آن به نسبت شهرستان‌ها پایین‌تر است.

اما نکته مهم در انجام این عمل، یافتن بهترین متخصص و کلینیک زیبایی معتبر است تا بدون ضرر و عوارض کار کاشت ابرو طبیعی و موارد زیبایی دیگر را انجام دهند و به این منظور کلینیک‌های حرفه‌ایی در تهران ممکن است قیمت‌های متفاوت‌تری را نیز ارائه دهند.

بهترین کلینیک زیبایی کاشت ابرو در سعادت آباد

کاشت ابرو یکی از روش‌هایی است که امروزه مورد استقبال افراد که به دنبال زیبایی ابروهای خود هستند؛ قرار گرفته است. کاشت ابرو طبیعی یکی از  جدیدترین شیوه‌های کاشتی است که باید تحت نظر متخصص و کادر کلینیک مجرب انجام شود. از بهترین کلینیک‌های پوست مو و زیبایی که در تهران، سعادت آباد، واقع شده است که کاشت طبیعی ابرو را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند؛ می‌توان به کلینیک زیبایی پرنیان نو با مدیریت دکتر شهلا اعلا اشاره کرد‌.

کلینیک پرنیان نو دارای تعداد زیادی مشاورین حرفه‌ای و آگاه، منحصراً برای کاشت موی طبیعی، پاسخگوی مراجعین محترم است.

سوالات تکرار شده

روش‌های کاشت ابرو

Fut که برای کاشت مو نیز مورد استفاده قرار می گیرد از قدیمی ترین روش های پیوند است که در آن یک لایه نازک از پوست سر در قسمت بانک مو برداشته می شود تا فولیکول های مویی از آن استخراج شود.
سپس گرافت های مو از لایه پوستی برداشته می شوند و در نواحی مورد نظر ابرو پیوند زده می شوند. به کار بردن این روش موجب ایجاد اسکار می شود.
روش fue از شرایط بهتری در مقایسه با fut برخوردار است زیرا در این روش نیازی به برداشتن لایه پوستی از سر نیست بلکه برای آن از دستگاهی به نام پانچ استفاده می شود و این دستگاه باعث سهولت بیشتر در برداشت و کاشت گرافت های مویی می شود.
کاشت ابرو با روش sut جدیدترین روشی است که استفاده می شود و مزایای بسیار زیادی دارد زیرا در آن نیازی به ایجاد جراحت در سر نیست و تراکم ابروها را میتوان تا 14 هزار گرافت مو انجام داد.

کلینیک پوست، مو و زیبایی پرنیان نو، به مدیریت دکتر شهلا علاء دارای بورد تخصصی ناسیونال در زمینه کاشت مو و لیزر و تعدادی مشاورین ورزیده و آگاه بوده و منحصراً برای کار تخصصی کاشت موی طبیعی درقلب شهر تهران (پایتخت کشور ایران) مشغول خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشند.

تماس با ما

//
من به سوالات شما در این مورد جواب میدم
👋 سلام خوش آمدید
فرم مشاوره رایگان را پر کنید

پاسخ تخصصی دریافت کنید